Selecteer een pagina

Meest gestelde vragen

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Waarom zijn niet alle hoeveelheden gelijk?

De inhoud van de producten zijn afhankelijk van het gewicht van de kruid of specerij. 

Hoe kan ik betalen en met welke middelen?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. iDEAL is de meest bekende en meest gebruikt betaalmethode voor webwinkels in Nederland. Wanneer u het winkelmandje gaat betalen en voor iDEAL heeft gekozen in de checkout dan wordt u doorverwezen naar het betaalscherm van uw eigen bank. iDEAL wordt ondersteund door alle Nederlandse banken. Daarnaast bieden wij ook andere betaalmiddelen, u krijgt tijdens het afrekenen een overzicht welke betaalmiddelen er beschikbaar zijn.

Is het ook mogelijk om grotere aantallen te kopen? (kilo's)

Ja hoor dat is zeker mogelijk. Voor zakelijke klanten kunnen wij ook groteren portieverpakkingen leveren met aantrekkelijke prijzen. Voor alle soorten kruiden, specerijen en sauzen kunnen we ook bulkverpakkingen leveren. Voor groothandels, winkeliers, snackbars en/of grootverbruik kunt u contact opnemen met info@specerijenberg.nl of +31(0) 614917062

Product/verpakking beschadigd?

Een product goed verpakken is belangrijk. We gebruiken hiervoor goed en stevig verpakkingsmateriaal. Helaas komt het in een enkel geval toch voor dat er een product beschadigd raakt. Vervelend, maar we lossen het op. In sommige gevallen is alleen de doos beschadigd, maar de producten niet. Controleer dus eerst of er echt iets beschadigd is. Als het mogelijk is, maak dan een foto van de schade en neem contact met ons op. Vul je telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent, dan nemen we contact met u op en lossen we het samen snel op.

Algemen voorwaarden

Wij leveren zo snel mogelijk in ieder geval ergens tussen de 2 en 5 dagen
Onze sambal is een ambachtelijk product dus kan het zijn dat smaak of kleur licht kan afwijken
Als er problemen zijn dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen! Wij lossen het op!
Maar wel goed opletten dat u de juiste gegevens achterlaat. Check uw huisnummer, telefoon nummer en e-mail want die kunnen wij niet voor u controleren maar bij foute adressering moet wel opnieuw de verzendkosten worden betaald en dat is zonde.
Bij afwijkende of moeilijk bereikbare huisdeuren , laat een notitie achter dan zetten wij die op de doos waardoor de bezorgkans verhoogd wordt
Etens waar kan helaas niet worden geruild. Onze excuses hiervoor.

Vragen over onze specerijen en kruiden

Waar komen de kruiden en specerijen van Specerijenberg vandaan?

Onze kruiden en specerijen zijn afkomstig uit de hele wereld. We kopen ze in bij Europese importeurs die aan hoge kwaliteitsstandaarden moeten voldoen.

Hoe lang kan ik kruiden en specerijen bewaren?

Je kunt de meeste kruiden minimaal een half jaar lekker en smaakvol houden, mits bewaard op een koele en donkere plaats. Sommige kruiden en specerijen behouden hun smaak zelfs een jaar of langer, terwijl andere eerder hun smaak verliezen. Gemalen kruiden hebben de kortste houdbaarheid. Gemalen komijn en kardemom verliezen hun smaak zeer snel, terwijl peperkorrels en zaden en korrels zoals anatto of nootmuskaat tot een jaar goed kunnen blijven. Kruiden zoals tijm en rozemarijn moeten binnen zes maanden worden gebruikt voor de beste smaak.

Hoe moet ik kruiden en specerijen bewaren?

Lucht, licht en hitte tasten de smaak van gedroogde kruiden en specerijen aan. Voor smaakbehoud en de beste houdbaarheid, raden wij je aan de kruiden en specerijen in een luchtdichte kruidenpot te doen en deze in een koele, donkere kast te bewaren. Onze luchtdichte zakken, kun je in de kast bewaren of na opening leeg maken in je eigen kruidenpotjes.

Bevatten de kruiden van Specerijenberg noten en andere allergenen?

Een groot deel van onze kruiden en specerijen bevat geen allergenen. Toch kunnen ze in de fabriek of tijdens de opslag in aanraking komen met noten, pinda, mosterd, gluten soja, selderij, mosterd, sesam, sulfiet en lupine worden verwerkt. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen, kunnen we helaas niet voorkomen dat onze kruiden en specerijen deze allergenen bevatten. Informatie over allergenen staat op de productpagina en op de productverpakking.

Chat openen
Heeft u vragen?
Fijn dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van Specerijenberg, waarmee kan ik u helpen?